no musim vám říct, že už fakt nevim, na čí stranu se přiklonit já bych asi řekl tak, že na obou verzích je něco pravdy
_________________ Pokud jste členem takového gangu, je váš život založen na násilí a nejspíš skončí násilně. Jen málo lidí, kteří se stanou členy, zemře v posteli přirozenou smrtí. Svědectví Tommyho Angela u soudu Enniho Salieriho, 1938
OT for JohnZ: CNC serii mam rad, hlavne Red Alert. Nejsem sice nijak zvlast velky fanousek, ale vetsinu her jsem hral a bavily mne, proto vim, ze 4ka do te serie naprosto nezapada stylem hrani. Vsechny dulezite herni principy jako spravne postaveni zakladny, ekonomiku staveni, kdy musis nejdrive vytezit tiberium a pak premyslet nad tim, co postavit a kolik toho postavit proste vyvojari v EALA odrezali a dali ti par kreditu ve stylu World in Conflict. K tomu dostanes jeste Crawlera, ktery je jakasi pojizdna zakladna a zaroven jedina "budova", kterou ve hre muzes mit (to zase pripomina Halo Wars, i kdyz i tam byly "structures" ktere muzes postavit).
To by samo o sobe slo - Halo Wars i World in Conflict jsou genialni RTSka, ktere nemusis studovat pul roku, nez je muzes jakztakz hrat, jenze CNC4 je cele hrozne stupidni. Nevim, jestli to bylo kvuli pre-alfa verzi, ale v podstate jedine, co se tam dalo delat, bylo za kredity si naklikat max. 10 jednotek a pak je dalsim klikanim poslat do stredu mapy, kde se bojuje o jakesi checkpointy a to zas jenom stupidnim klikanim na ty same jednotky. Zadne special abilities, zadne cool upgrady, nic. Navic musis byt pri hrani porad online, protoze sbiras expy jako ve WoWku a nasbirane expy se ti ukladaji na profil, kde se budou jaksi pochybne premenovat ve vyhody, ktere si ssebou poneses napric celou hrou - v singlu i MP.
Bud designeri v EALA zesileli, nebo do nich EA nahustili, ze bezpodminecne chcou pristupnou RTS ve stylu WiC a Halo Wars s MMORPG prvky. To druhe mi prijde pravdepodobnejsi.
EDIT: Aby to nebylo jen tak negativni - at dopadne hratelnost jakkoliv, porad je to CNC a je na co se tesit. Zaver pribehu cele Tiberium sagy by mel byt opravdu fajn zpracovany, filmecky jakbysmet a nove jednotky vypadaji taky celkem dobre
OT for Raptor: Njn, Tiberian Sun je bohužel jen jedno... to samý platí o RA2. Tyhle díly už zůstanou nepřekonaný... ale že poslední CNC drží nad vodou jen dobrej příběh a očekávání zakončení celý ságy... to je na finální díl opravdu trochu málo... o většině toho, co tu píšeš (Crawler, změna systému získávání kreditů, omezení počtu jednotek,...), jsem sice četl už dřív, ale teď to vypadá, že to bude ještě o třídu horší, než jsem původně očekával. Ovšem podle mě jim to fanoušci při prvním veřejným betatestu omlátěj o hlavu a pánům z EALA se možná alespoň částečně rozsvítí.
Neboj, všichni fanoušci jim to omlátili o hlavu už na GC Pak ti pošlu na ICQ jedno video které jsme tam natočili na feedback session. Tady už to radši OT plnit nebudem.
-Grafika -Pěstní souboje -Interaktivita prostředí -Destrukce -Holub(i) v okně -Minimapa -Detaily postav/města -Joeův byt vypadá opravdu věrohodně A je toho určitě víc!!!
Co se mi Nelíbí:
-"Mizející" láhev -Jízdní model -A samozřejmě umístění minimapy s tachometrem
-Grafika -Pěstní souboje -Interaktivita prostředí -Destrukce -Holub(i) v okně -Minimapa -Detaily postav/města -Joeův byt vypadá opravdu věrohodně A je toho určitě víc!!!
Co se mi Nelíbí:
-"Mizející" láhev -Jízdní model -A samozřejmě umístění minimapy s tachometrem
Toť vše.
Tachometr se mi taky moc nelíbí, ale pokud jde o realistické zpracování tak to je na 1.
_________________ It's not personal, It's only business
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru