Předmět příspěvku: Proč je Mafie 2 špatná z herního hlediska
Napsal: 06 lis 2010, 18:30
Zelenáč
Registrován: 06 lis 2010, 17:11 Příspěvky: 2
Nebudu rozebírat, co už bylo 100x řečeno: tedy rozdělení hry na hlavní linii a DLC místo jednoho celku(myslím, že by úplně stačilo dát Jimmyho mise do hlavního příběhu, a 2K vydělalo dvakrát tolik), takže vzniklá polévka byla příliš řídká i pro otrlé akční hráče. Chci za sebe říct další velké zápory : 3d střílečky hraju už od dob Wolfensteina3D, Mafii 1 mám dodnes na notebooku a občas se projedu po Lost Heaven. Jenom tu hru spustím, a přes všechny její nedokonalosti jsem V NÍ, vcucne mně to a jsem v jiném světě. V Mafii 2 jsem dohrál hlavní linii i Jimmyho DLC( jsem asi +- na 250 místě z 32000 celkově, a moc jsem to nehrál), a zpozoroval jsem, že jsem na ikonku Mafie 2 neklikl už asi 14 dní, a ani mně to moc neláká. Z tu dobu jsem se v práci odpočinkově dvakrát projel po Lost Heaven. Proč mne Mafia 2 nechytla:
1. stupidní naschvály píšu naschvály, ale možná je to jen vedlejší efekt nějaké koncepce. Po tom zatr. městě se nedá pořádně projet, kromě nudné dálnice. Všude, kde by si člověk zkrátil cestu, aby neztrácel rychlost, je nějaká překážka, strom, sloup nebo betonový blok. Kde by se dalo pořádně skočit, je naproti budova, zábradlí o které se zarazíte a zabijete, ohrada a podobně(příklad: při výjezdu z největšího mostu do Epire Bay je krásný skok, pokažený zábradlími a naproti stojícími budovami. Stačilo ve směru výjezdu z mostu nechat pod kopcem 500 m rovné cesty, a na ty 300metrové skoky by nikdo nezapomněl. Ale ne, buď přibrzdíte, nebo se zabijete o zábradlí, nebo napálíte aspoň do budovy pod mostem, a rozbijete auto) 2. provoz je hustý, cesty většinou úzké, a honičky nestojí za nic, zvlášť když se na vás nalepí nejmíň 4 policejní auta 3. nejde vylézt na většinu střech, kromě těch pár k tomu určených, nejsou kouty, kde se lze skrýt a střílet. Jako by tu hru vyvíjel někdo, kdo nesnáší hráče stříleček. 4.město je skvělé, ale nejsou tu zákoutí, nečekané lokace, slepé uličky 5.za některými překážkami se nečekaně nejde skrýt, když vás nahání 4 gangstři, tak jste mrtví, protože vám chybí ty dvě vteřiny, kdy zkoušíte jít do krytu 6.není tu žádný prostor pro kreativitu v soubojích, jen tupé bum bum bum ve vědecky nadesignovaném bludišti pro krysy 7.díky engine jsou v podstatě auta jedno jako druhé, rozdíl jen v síle motoru a odolnosti 8. v simulation modu auta driftují a driftují, jako by v Empire bay stále tajně jezdili vývojáři a mydlili cesty V arcade modu je to lepší, ale taky nuda, protože zase auta sedí na cestě jak přibité 9.kulky vystřelné ze zbraní mají zázračné vlastnosti, protože na 120 m spolehlivě zabijí, ale na 150 m najednou nestačí ani 4 headshoty za sebou(mluvím o některých samopalech jako grease gun, zajímavě přeložený jako olejnička:)))) 10.když se chci jenom projet po městě a zastřelit pár poldů, tak vidím ty díry v koncepci : stojím na dálnici, zablokuji provoz, a čakám další auta, že si trochu zaházím granáty, a ty se objeví, v dálce, žádná odbočka tam není, ale program si spočítá, že bych se moc bavil, a auta v dálce ujedou 50 metrů a zase miznou... Vybourám se, auto je na boku, jdu za roh pro jiné auto, kterým do svého upraveného a drahého trochu šťouchnu, ale auto po 20 vteřinách už není... udělám si školu smyku na parkovišti, a po každém průjezdu kolem stejného místa jsou tam jiná auta:)))
Celkově myslím, že tu chyběl na konci někdo, kdo hraje střílečky, a řekl by : hoši, takhle ne, ztrácíte tu zbytečně body. Poslední DLC už si asi nekoupím, nevím proč. A to jsem dlouho téhle hře dával šanci a fóra typu "Proč je mafie2 špatná" jsem vynechával, abych si udělal vlastní úsudek. Co zbylo ze všech nadějí?
Předmět příspěvku: Re: Proč je Mafie 2 špatná z herního hlediska
Napsal: 07 lis 2010, 15:18
Zelenáč
Registrován: 06 lis 2010, 17:11 Příspěvky: 2
Já nemluvím o zkratkách, ale unikání přes město. Semtam se dá najít zkratka, ale ve městě kromě dálnice je dost těsno, až moc. Hustý provoz, úzké cesty, nesmyslné betonové bloky přesně tam, kde by člověk potřeboval jet, jako by při vývoji seděl někdo, kdo měl za úkol blokovat jakýkoli náznak zábavy a vlastního myšlení. Držte huby a krok, zaplaťte, a pak se hezky ukázněně projíždějte po namalovaných čarách, jinam vás nepustíme, stejně jste divní, když ztrácíte čas hraním. Tady je pár příkladů, lokality jsou z jedné akce, ale screeny jsem dělal při volné jízdě.
VÍTEJTE V NÁPRAVNÉM ZAŘÍZENÍ PRO HRÁČE
Za výklenky se nejde schovat, dokonce ani přitisknout ke zdi, ale auto o ně rozmlátíte klidně. Provoz při akci - 5 aut přede mnou, pět + 3xpolicie za mnou, auta schválně najíždějí přede mne.
Z akce, při které má Jimmy zabít 3 bosy (začíná v nedalekém parku) - přes zábradlí nepřelezu, gangstři kupodivu ano.
Ani za jeden výklenek se nejde skrýt, dobrých 250 m chodníku absolutně bez jakéhokoliv úkrytu, tady máte zabít asi 10 genstrů (v podstatě přibíhají pořád další a další, dokud nezabijete bose a neujedete)
Hustý provoz při úniku, po pěti metrech na chodníku zábradlíčko, které by mělo jít urazit. Kdepak.
Tuhle zkratku mám třeba na mysli - zkrátil bych si cestu, byl by tu skok, možná by se tu převrátili policajti, prostě zábava, náhodné situace - no tak sem hodíme pár betonových bloků, a hezky se držte asfaltu. Takhle nevypadá jenom pár míst, ale skoro všechna, kde by se mohlo něco dít. To už nemůže být náhoda.
TA HRA NENÍ ŠPATNĚ UDĚLANÁ, JENOM JI DĚLALI LIDI, KTEŘÍ SI NEUMÍ nebo nechtějí HRÁT. Asi musí hákovat, shodou okolností při vývoji her.
Jimmy možná trsá, ale on je psychopat, jemu je to jedno.
Předmět příspěvku: Re: Proč je Mafie 2 špatná z herního hlediska
Napsal: 07 lis 2010, 20:00
Picciotto
Registrován: 29 srp 2010, 13:55 Příspěvky: 60
Já nemohu než nesouhlasit. Např. v levé části města je nájezd na most. Je to skokánek v rozestavěné čtvrti domů. Na tento skokánek je nutno najet vysokou rychlostí, tzn., že musím jet z docela dlouhé vzdálenosti. Za tu cestu mi z vedlejší vyjede alespoň jedno auto. Navíc pár metrů před nájezdem cesta trochu zahybá, takže ve vysoké rychlosti musím objet dům a trefit se na nájezd. Výsledkem je buď totální rozmáznutí auta o most anebo parádní let vzduchem, přeskočení mostu, ale závěrem skončím rozmáznutá o strom, protože vlítnu do obytné zóny mezi baráky do zahrady. Není vyhnutí. Sice to přežiju, ale jako odměnu za tento krkolomný výkon bych si představovala přistání na silnici. Také to, co umí gangsteři oproti mé postavě je někdy na hlavu. Přeskakují kde co a já nemohu. Když člověk bude jen bezmyšlenkovitě procházet hru a držet se lineárního stylu, tak to zmákne. Ale když se nad tím začne zamýšlet, je odsouzen k znechucení a zahození hry do koše. Znechucujících věcí je ve hře nespočet. Hra hráče neuvěřitelně omezuje. Systém krytí opravdu někdy nefunguje, např. za náklaďáky. Všimněte si, že ve hře je jediné zábradlí na silnici, které se dá prolétnout. Ostatní drží tak, že bychom to v reálu opravdu ocenili.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru