Předmět příspěvku: Co bude v remaku Mafie zachováno a co bude naopak chybět?
Napsal: 15 čer 2020, 21:17
Administrátor
Registrován: 19 úno 2009, 23:24 Příspěvky: 325
Co je v původní hře a co by bylo fajn, kdyby se dostalo i do remaku:
Volná Jízda s nastavitelnými parametry Extrémní Jízda vzhledem k "nereálnosti a ujetosti" některých questů není vhodné tyto zařazovat do základního herního režimu jako klasické vedlejší questy, takže by tento herní mód měl zůstat zachován Vedlejší mise pro Lucase Bertoneho Reálné chování aut - jízdní model, možnost manuálního řazení, ovládání spojky, možnost nechat nastartováno či zatočená kola po vystoupení z vozu, destrukční model (ustřelení/uražení kola či světlometu, odpovídající deformace karosérie od úderu pěstí až po náraz ve vysoké rychlosti), možnost střílet z auta, pohledy kamery do stran atd. Volný pohyb hráče (skok, úskok), svobodné pěstní souboje (bez fixace na konkrétního protivníka) Tramvaje a obecně funkční systém MHD Možnost taxikaření Možnost tankování (to asi řada hráčů oželí včetně mě, ale je to příjemný detail) Inventář (ne jako v M2) Action Button (to nejspíš nepřežije a budeme používat 5 různých kláves místo elegantní jedné) Ralphovu garáž se zaparkovanými auty (vidím to spíš na listovačku alá M2) Možnost zobrazit poloprůhlednou mapu i bez pauznutí hry Tachometr i v km/h
Doplněno: Tutoriál Městská hudba hrající v jednotlivých městských čtvrtích Nemizení aut, ze kterých vystoupíte a vzdálíte se Skrytá auta ve volné jízdě (pokud bude) Možnost si pokecat s jednotlivými NPC Vtipné průpovídky při běžných i neobvyklých situacích
Předmět příspěvku: Re: Co bude v remaku Mafie zachováno a co bude naopak chybět
Napsal: 16 čer 2020, 11:57
Veterán
Registrován: 19 úno 2009, 23:29 Příspěvky: 123 Bydliště: Hradec Králové
Za sebe: Jízda - pokud bude model jako ve dvojce a trojce, tj. že můžu free-roamovat mezi misem a bude tam co dělat i mimo hlavní příběhovou linku, tak to přežiju bez ní. Osobně si myslím, že je to vcelku pravděpodobná varianta (že člověk bude mít prachy normálně i ve hře) a asi jsem s tím ok.
Extrémní jízda - nějak mě nechytla ani tehdy, stejně jako ty Jimmyho píčoviny ve dvojce, přežiju bez toho.
Vedlejší mise - ano!!! A prosím víc. Jen ať to dává hlavu a patu, ne mise typu dovez mi 7 aut a hlavně se neptej, co s tím chci dělat
Jízdní model - rozhodně, doufám, že z toho neudělají nějakou blbou arkádu. Nebo pokud ano, tak ať dají na výběr jako ve dvojce.
Fight systém - na to jsem zvědavej, podle mě tam bude nějakej hybrid. Holt ta hratelnost je dneska už někde jinde ...
MHD a taxikaření - jo, to by se mi líbilo. Ideálně když to nějak zakomponujou třeba víc do příběhu ...
Raplhova garáž - to by bylo fajn, taky nemám moc rád ten model neomezenýho prostoru. Ale tady to asi bude stejné jako ve dvojce a trojce ...
_________________ "Jenom dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská blbost, ale u vesmíru to není tak jisté" Albert Einstein
24.12.07 - 24.12.08 - Jsem tu rok! 24.12.07 - 24.12.09 - A návdavkem další rok!
Předmět příspěvku: Re: Co bude v remaku Mafie zachováno a co bude naopak chybět
Napsal: 16 čer 2020, 20:21
Veterán
Registrován: 20 úno 2009, 14:29 Příspěvky: 111
Upřímně se přiznám, že tramvaje mi chybět nebudou. Nikdy jsem je nevyužil, nikdy nebyly využity v misi ani nijak zakomponovány do čehokoliv ve hře. Prostě tam byly. Volná jízda. Jak říkal Dominick - když bude možné dělat všechno z původní Jízdy mezi misemi, stačí mi to. Volitelné parametry nepotřebuju. Extrémní jízdu chci. Ať se hangáři předvedou, co dovedou za blbosti. Klidně s obměněnými questy. Jinak ve všem souhlasím s JohnZ.
Přídavky: Tutoriál. Asi jsem záprdek, ale nemám rád moderní způsob ve stylu: "Tady máš, uč se během první mise. Je jedno, že to do tebe někdo sype z jednoho metru samopalem, ty nevíš co dělat a stejně to přežiješ." Opáčko během první mise být může, ale ať je možnost zemřít nebo misi jinak zkazit. Hudba. Kompletně. Kompas a radar všech aut. Lékárničky na fixovaných místech, ne s sebou. Systém "pokuta → pouta → střelba" a oblíbené zátarasy Závody. Snad budou, nejen jako cutscéna. Pohyb hledáčku odstřelovací pušky. Ralphovo koktání a Paulieho reakce na to jsou snad samozřejmostí.
Předmět příspěvku: Re: Co bude v remaku Mafie zachováno a co bude naopak chybět
Napsal: 16 čer 2020, 20:32
Administrátor
Registrován: 19 úno 2009, 23:24 Příspěvky: 325
Tommyk píše:
Přídavky: Tutoriál. Asi jsem záprdek, ale nemám rád moderní způsob ve stylu: "Tady máš, uč se během první mise. Je jedno, že to do tebe někdo sype z jednoho metru samopalem, ty nevíš co dělat a stejně to přežiješ." Opáčko během první mise být může, ale ať je možnost zemřít nebo misi jinak zkazit. Hudba. Kompletně. Kompas a radar všech aut. Lékárničky na fixovaných místech, ne s sebou. Systém "pokuta → pouta → střelba" a oblíbené zátarasy Závody. Snad budou, nejen jako cutscéna. Pohyb hledáčku odstřelovací pušky. Ralphovo koktání a Paulieho reakce na to jsou snad samozřejmostí.
Já jsem věděl, že určitě na spoustu věcí zapomenu, minimálně ten tutoriál jsem měl v úmyslu do toho výčtu zahrnout. Kompas a radar považuju za samozřejmost (klidně kombinovaně v jednom), to si snad nedovolí vypustit. Takže díky za doplnění. Lékárničkám bych vzhledem ke změněné (chcete-li zmodernizované) hratelnosti velkou šanci nedával, ale alespoň volitelně na vyšší obtížnost (pokud tam něco takového vůbec bude) bych za ně byl rád. S dalšími zmiňovanými body rovněž souhlasím.
Přídavky: Tutoriál. Asi jsem záprdek, ale nemám rád moderní způsob ve stylu: "Tady máš, uč se během první mise. Je jedno, že to do tebe někdo sype z jednoho metru samopalem, ty nevíš co dělat a stejně to přežiješ." Opáčko během první mise být může, ale ať je možnost zemřít nebo misi jinak zkazit. Hudba. Kompletně. Kompas a radar všech aut. Lékárničky na fixovaných místech, ne s sebou. Systém "pokuta → pouta → střelba" a oblíbené zátarasy Závody. Snad budou, nejen jako cutscéna. Pohyb hledáčku odstřelovací pušky. Ralphovo koktání a Paulieho reakce na to jsou snad samozřejmostí.
Já jsem věděl, že určitě na spoustu věcí zapomenu, minimálně ten tutoriál jsem měl v úmyslu do toho výčtu zahrnout. Kompas a radar považuju za samozřejmost (klidně kombinovaně v jednom), to si snad nedovolí vypustit. Takže díky za doplnění. Lékárničkám bych vzhledem ke změněné (chcete-li zmodernizované) hratelnosti velkou šanci nedával, ale alespoň volitelně na vyšší obtížnost (pokud tam něco takového vůbec bude) bych za ně byl rád. S dalšími zmiňovanými body rovněž souhlasím.
S tim souvisi automaticke doplnovani zdravi, ktere rozhodne nechci. Hra kde se staci shovat za roh a pockat 30s me osobne opravdu nebavi.
Předmět příspěvku: Re: Co bude v remaku Mafie zachováno a co bude naopak chybět
Napsal: 16 čer 2020, 21:50
Picciotto
Registrován: 13 črc 2011, 10:26 Příspěvky: 19 Bydliště: Bar Axioma
Se všema tak nějak souhlasím. Přijde mi, že Mafia byla bezkonkurenční ve spoustě ohledů, jako je třeba právě už zmiňovaná průhledná mapa nebo inventář. Úrovně obtížnosti naopak nepotřebuju (ani u závodu) a zachovala bych ji stejnou (s ohledem na to, že je o 18 let později, takže to myslím relativně) nebo vyšší (obtížnost původní Mafie asi už nikdo z nás nedokáže objektivně posoudit, protože naprosto všechno umíme předvídat, takže možná je v reálu daleko těžší, než si myslíme ).
Jsem zvědavá, jak se bude řešit hudba při pohybu ve městě. Byla bych ráda, kdyby hudba hrála i při výstupu z auta a nebyla tak vázána na autorádio, navíc to moc nesedí ani historicky, protože ve třicátých letech si první autorádia těžko mohl jen tak někdo dovolit. Jsem zvědavá, jak právě hudbu budou tvůrci řešit.
_________________ Je lepší umřít mladej a drsnej, než mladej a starej
Předmět příspěvku: Re: Co bude v remaku Mafie zachováno a co bude naopak chybět
Napsal: 16 čer 2020, 22:27
Administrátor
Registrován: 19 úno 2009, 23:24 Příspěvky: 325
Samara píše:
Se všema tak nějak souhlasím. Přijde mi, že Mafia byla bezkonkurenční ve spoustě ohledů, jako je třeba právě už zmiňovaná průhledná mapa nebo inventář. Úrovně obtížnosti naopak nepotřebuju (ani u závodu) a zachovala bych ji stejnou (s ohledem na to, že je o 18 let později, takže to myslím relativně) nebo vyšší (obtížnost původní Mafie asi už nikdo z nás nedokáže objektivně posoudit, protože naprosto všechno umíme předvídat, takže možná je v reálu daleko těžší, než si myslíme ).
Jsem zvědavá, jak se bude řešit hudba při pohybu ve městě. Byla bych ráda, kdyby hudba hrála i při výstupu z auta a nebyla tak vázána na autorádio, navíc to moc nesedí ani historicky, protože ve třicátých letech si první autorádia těžko mohl jen tak někdo dovolit. Jsem zvědavá, jak právě hudbu budou tvůrci řešit.
Téma městské hudby hrající "z nebes" nebo "odnikud" (bez závislosti na tom, jestli sedíme zrovna v autě) jsem už někde dříve zmiňoval a charakteristické melodie Djanga Reinhardta typické pro jednotlivé městské čtvrti Lost Heaven prostě musí v remaku zůstat. To hrobové ticho při pohybu pěšky už bylo celkem nezvyk v Mafii 2, takže pevně doufám, že v remaku o městskou hudbu ochuzeni nebudeme. Jinak ve srovnání se současnými tituly je Mafia poměrně těžká hra (teď nemluvím jen o závodech), už jen proto, že nevodí hráče tolik za ručičku.
Předmět příspěvku: Re: Co bude v remaku Mafie zachováno a co bude naopak chybět
Napsal: 16 čer 2020, 23:00
Administrátor
Registrován: 19 úno 2009, 23:24 Příspěvky: 325
Doplňuji nemizení aut, ze kterých vystoupíte a vzdálíte se. V tomhle byla původní Mafia dokonalá a nebyl problém si třeba ve volné jízdě někde na parkovišti schraňovat zajímavé kousky v rámci svého vozového parku. V M2 už auta mizela s železnou pravidelností. Dále také skrytá auta ve volné jízdě (pokud bude) Možnost si pokecat s jednotlivými NPC Vtipné průpovídky při běžných i neobvyklých situacích příklad
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru