Právě je 21 lis 2024, 16:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu?
PříspěvekNapsal: 01 čer 2020, 16:32 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 19 úno 2009, 23:24
Příspěvky: 325
A pak že "ty ksichty u takhle starý hry při předělání do moderního enginu prostě musí být jiný". Jedna z mnoha vět facebookových "chytrolínů" a "odborníků na všechno".

Když tohle zvládne amatér, tak jestli Hangar 13 nedokážou minimálně stejně věrně přesnést obličeje postav z jedničky do moderního enginu, tak se můžou jít opravdu klouzat. :\ :arrow: Moddérská komunita forever! 8-)


_________________
Obrázek
mafia-forever.wz.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu?
PříspěvekNapsal: 01 čer 2020, 16:50 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 20 úno 2009, 06:49
Příspěvky: 404
Bydliště: Prague
JohnZ píše:
A pak že "ty ksichty u takhle starý hry při předělání do moderního enginu prostě musí být jiný". Jedna z mnoha vět facebookových "chytrolínů" a "odborníků na všechno".

Když tohle zvládne amatér, tak jestli Hangar 13 nedokážou minimálně stejně věrně přesnést obličeje postav z jedničky do moderního enginu, tak se můžou jít opravdu klouzat. :\ :arrow: Moddérská komunita forever! 8-)



No presne tak...to tvrdi expertka a vlezdop*delka Kristyna? :lol:
No evidentne to hangar nezvladnul kdyz vidim ty screenshoty. Lidi se odvolavaji na dabing. Ze pokud to bude dabovat nekdo jiny tak je jedno jak budou obliceje vypadat. No ja nevim, ale uz od oznameni nam tvrdi ,,verna kopie originalu,, ...zodopovedny pristup atp...No jsem zvedav...

_________________
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Dříve pod nickem papa.cassanova


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu?
PříspěvekNapsal: 01 čer 2020, 19:11 
Offline
Veterán
Uživatelský avatar

Registrován: 19 úno 2009, 23:29
Příspěvky: 123
Bydliště: Hradec Králové
Hele, já si zase nemyslím, že ta podoba je tak rozdílná. A jestli ta hra jako celek bude dobrá, tak to opravdu přežiju :-) Ve dvojce taky Tommy vypadá trochu jinak ... Ale ty kecy, o kterých píšete jsou samozřejmě blbosti :D

_________________
"Jenom dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská blbost, ale u vesmíru to není tak jisté" Albert Einstein

24.12.07 - 24.12.08 - Jsem tu rok!
24.12.07 - 24.12.09 - A návdavkem další rok!

(z pietních důvodů ponecháno v původním stavu)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu?
PříspěvekNapsal: 01 čer 2020, 20:58 
Offline
Veterán
Uživatelský avatar

Registrován: 20 úno 2009, 14:29
Příspěvky: 111
JohnZ píše:
A pak že "ty ksichty u takhle starý hry při předělání do moderního enginu prostě musí být jiný". Jedna z mnoha vět facebookových "chytrolínů" a "odborníků na všechno".

Když tohle zvládne amatér, tak jestli Hangar 13 nedokážou minimálně stejně věrně přesnést obličeje postav z jedničky do moderního enginu, tak se můžou jít opravdu klouzat. :\ :arrow: Moddérská komunita forever! 8-)



Dost dobrý, tohle video jsem teda ještě nikdy neviděl. Nejlepší je Sára střílející na Toma :lol: Jinak, tohle vypadá jen na zkopírované/překonvertované modely a textury z Mafie, takže žádná světoborná práce. Ne, já bych to nedokázal.

Pokud jsou umělci v Hangar13 nemehla, tak sice dokážou navrhnout perfektně vypadající obličeje, ale ne takové, aby vypadaly jako původní postavy, aspoň trochu, proboha. Pokud jsou šikovní, měla by většina rysů obličejů zůstat.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu?
PříspěvekNapsal: 01 čer 2020, 21:14 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 19 úno 2009, 23:24
Příspěvky: 325
Dominick píše:
Hele, já si zase nemyslím, že ta podoba je tak rozdílná. A jestli ta hra jako celek bude dobrá, tak to opravdu přežiju :-) Ve dvojce taky Tommy vypadá trochu jinak ... Ale ty kecy, o kterých píšete jsou samozřejmě blbosti :D

Třeba Salieri a Ralph vypadají celkem podobně jako původní postavy z M1. :) Zatím jsme ale třeba Tommyho, Paulieho, Sama a další moc detailně neviděli (většinou jen z profilu, z dálky nebo zezadu), takže šance na zachování podoby tu určitě ještě je, nicméně zatím mě žádný screen ohledně zmiňovaných postav nepřesvědčil, že se není čeho obávat. :\ Trochu se bojím, aby to nedopadlo jako totální úlet Ubisoftu, když naprosto zprasil Ezia v Assassin's Creed: Revelations... :\


Tommyk píše:
Jinak, tohle vypadá jen na zkopírované/překonvertované modely a textury z Mafie, takže žádná světoborná práce. Ne, já bych to nedokázal.

Pokud jsou umělci v Hangar13 nemehla, tak sice dokážou navrhnout perfektně vypadající obličeje, ale ne takové, aby vypadaly jako původní postavy, aspoň trochu, proboha. Pokud jsou šikovní, měla by většina rysů obličejů zůstat.

Přesně o tom mluvim. Když tohle dokáže amatér pouze na základě konverze původních textur, tak práce od profesionálního herního studia by měla být minimálně o třídu lepší... což nejspíš i bude, akorát může být bohužel úplně jiná. :lol:

_________________
Obrázek
mafia-forever.wz.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu?
PříspěvekNapsal: 01 čer 2020, 21:18 
Offline
Veterán

Registrován: 21 úno 2009, 16:52
Příspěvky: 299
JohnZ píše:
A pak že "ty ksichty u takhle starý hry při předělání do moderního enginu prostě musí být jiný". Jedna z mnoha vět facebookových "chytrolínů" a "odborníků na všechno".

Když tohle zvládne amatér, tak jestli Hangar 13 nedokážou minimálně stejně věrně přesnést obličeje postav z jedničky do moderního enginu, tak se můžou jít opravdu klouzat. :\ :arrow: Moddérská komunita forever! 8-)


To dík teda, já to tvrdil taky :P ...Podle screenshotů nás čekají nové tváře. Nezbývá, než se s tím smířit.

_________________
Pěkně teplý jméno.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu?
PříspěvekNapsal: 01 čer 2020, 21:34 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 19 úno 2009, 23:24
Příspěvky: 325
Dominick píše:
Hele, já si zase nemyslím, že ta podoba je tak rozdílná.
x
Sady píše:
Podle screenshotů nás čekají nové tváře. Nezbývá, než se s tím smířit.

Docela zajímavý, nakolik je vnímání tváří na zatím zveřejněných screenech subjektivní...

_________________
Obrázek
mafia-forever.wz.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu?
PříspěvekNapsal: 01 čer 2020, 22:37 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 19 úno 2009, 23:24
Příspěvky: 325
lukehzk píše:
No evidentne to hangar nezvladnul kdyz vidim ty screenshoty. Lidi se odvolavaji na dabing. Ze pokud to bude dabovat nekdo jiny tak je jedno jak budou obliceje vypadat. No ja nevim, ale uz od oznameni nam tvrdi ,,verna kopie originalu,, ...zodopovedny pristup atp...No jsem zvedav...

Tak s planýma slibama 2K máme bohatý zkušenosti už z dob čekání na Mafii II. :lol: Uvidíme, nakolik to (ne)bude tentokrát jiný... :\

_________________
Obrázek
mafia-forever.wz.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu?
PříspěvekNapsal: 01 čer 2020, 23:40 
Offline
Veterán

Registrován: 21 úno 2009, 16:52
Příspěvky: 299
JohnZ píše:
Dominick píše:
Hele, já si zase nemyslím, že ta podoba je tak rozdílná.
x
Sady píše:
Podle screenshotů nás čekají nové tváře. Nezbývá, než se s tím smířit.

Docela zajímavý, nakolik je vnímání tváří na zatím zveřejněných screenech subjektivní...

Třeba jsem jen slepej. Nicméně jsem si téměř jist, že min. Tomy bude úplně jiný. Nebo ty tam vidíš podobu, když se mrkneš na obal remaku?

_________________
Pěkně teplý jméno.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu?
PříspěvekNapsal: 02 čer 2020, 00:18 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 19 úno 2009, 23:24
Příspěvky: 325
Sady píše:
Třeba jsem jen slepej. Nicméně jsem si téměř jist, že min. Tomy bude úplně jiný. Nebo ty tam vidíš podobu, když se mrkneš na obal remaku?

Tak zrovna obal podle mě nemá moc velkou vypovídající hodnotu o podobě Toma ve hře, je to spíš artwork. Koneckonců i Vito na coveru (nahoře) vypadá jinak než ve hře (dole):

Image

Hlavně zatim nemáme k dispozici žádnej obrázek, na kterým by byl Tom (ale i Paulie nebo Sam) pořádně vidět (zepředu). Samozřejmě ta podoba z coveru může být nakonec reálná podoba Toma ve hře. Pak by byla ovšem na místě otázka, jestli za neschopností věrně převést původní postavu do nového enginu bez ztráty jejích charakteristických rysů stojí neumětelství grafiků a nebo spíše zásah vedení studia... A tady by pak braly řeči o "věrné předělávce a respektu k originálu" bohužel za své a konvertovaly by se do laciných marketingových keců bez jakéhokoli relevance...

_________________
Obrázek
mafia-forever.wz.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu?
PříspěvekNapsal: 02 čer 2020, 09:23 
Offline
Veterán
Uživatelský avatar

Registrován: 20 úno 2009, 14:29
Příspěvky: 111
Když už jste to nakousli, tak s překvapením zjišťuju, že je Tommy docela podobný. Vypadá jen trochu hubeněji, což je dané částečně nasvícením, částečně modelem.

Image

Kde vidíte rozdíl? Pusa je stejná, šířka i výška obličeje stejné (jen se zdají různé vlivem světla). Nos asi nově trošku menší. Oči přivřené a hledící do kamery a ne do blba, navíc ve stínu. Ačkoliv má Tommy v Mafii světlé oči, dá se z mého screenshotu vidět, že z in-game vzdálenosti dva metry už jsou takové neurčité, takže barvu očí u Hangaru nemůžeme úplně spolehlivě odhadnout.

Navíc, jak správně podotknul JohnZ, jedná se jen o artwork, na všech screenshotech pak vidíme Tommyho přinejlepším z profilu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu?
PříspěvekNapsal: 13 čer 2020, 15:01 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 19 úno 2009, 23:24
Příspěvky: 325
První pohled na Toma a Paulieho v remaku... Jelikož se na sociálních sítích nadšeně juchá, slaví a bouchají se šampusy nad precizním převodem originálních tváří do moderního enginu, tak se zřejmě tvůrci rozhodli správně. Rovnou říkám, že já toto nadšení příliš nesdílím, alespoň na základě pohledu na tento jeden screenshot, kde může hrát roli i nasvícení scény. V pohybu to třeba bude vypadat lépe. Podstatné je ovšem, jak to do sebe bude všechno zapadat jako celek a jestli se nezmění i charaktery a celkové vyznění jednotlivých postav.

_________________
Obrázek
mafia-forever.wz.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu?
PříspěvekNapsal: 13 čer 2020, 17:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 20 úno 2009, 06:49
Příspěvky: 404
Bydliště: Prague
No, mam silny pocit, ze jediny kdo sdili tvuj nazor jsem tu ja. Co tak pozoruji tak 90% fanousku boucha jeden sampus za druhym. Zbylych 10% aspon rekne, ze Tommy je jak kovboj z rdr a Paulie jak opice. :D :D A s timto nazorem se ja celkem ztotoznuji. Samozrejme, ze az se to bude hybat a uvidime mnohem vic, tak muzeme nazor zmenit. Ale za me osobne se to asi nestane. No ale co. Hlavne ze vetsine se to libi ne?:)):D Nebo je tu jeste nekdo kdo ma zatim podobny nazor? :)

_________________
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Dříve pod nickem papa.cassanova


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu?
PříspěvekNapsal: 13 čer 2020, 18:30 
Offline
Picciotto
Uživatelský avatar

Registrován: 13 črc 2011, 10:26
Příspěvky: 19
Bydliště: Bar Axioma
Mně novej Tommy moc sympatickej není, vypadá tak o 15 let starší a nepůsobí na mě jako ten týpek, co jezdil s taxíkem a k špinavé práci se dostal omylem. Nevim, proč by měly jejich xichty vypadat jinak, když se jedná o remake...

_________________
Je lepší umřít mladej a drsnej, než mladej a starej


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu?
PříspěvekNapsal: 13 čer 2020, 19:07 
Offline
Picciotto

Registrován: 06 čer 2020, 16:11
Příspěvky: 12
Nový vzhled Tommyho se mi nelíbí. Není starému vůbec podobný. Paulie zase vypadá jako opice, ale možná to při jiném světle tak vypadat nebude.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu?
PříspěvekNapsal: 13 čer 2020, 21:18 
Offline
Picciotto

Registrován: 06 čer 2020, 16:11
Příspěvky: 12
V traileru Tommy nevypadá zas tak špatně.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu?
PříspěvekNapsal: 14 čer 2020, 00:39 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 19 úno 2009, 23:24
Příspěvky: 325
jancen píše:
V traileru Tommy nevypadá zas tak špatně.

Špatně rozhodně nevypadá, vypadá jenom jinak.

Image

Co se týče dalších postav, někde větší či menší podoba je (Salieri, Ralph, Frank, Lucas), někde není vůbec (Norman, Sam, Paulie, Morello). Některé postavy vypadají navíc vyloženě nesympaticky (Paulie, Morello). Je to dané i tím, že se tvůrci snaží zdůraznit italské kořeny mafiánů (stejně jako i typicky americké rysy). Toto není rozhodně špatně, podle mě to ale mělo být provedeno s větším citem a důrazem na zachování alespoň částečné podobnosti. Za absolutně největší úlet považuju podobu detektiva Normana, tam už se jedná o regulérní ignoranství a pohrdání původní postavou, protože nebyla ani sebemenší snaha jakkoli vycházet z původního ztvárnění. Narozdíl od ostatních nemá Norman ani podobné oblečení jako v originále.

Image

_________________
Obrázek
mafia-forever.wz.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu?
PříspěvekNapsal: 14 čer 2020, 07:11 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 20 úno 2009, 06:49
Příspěvky: 404
Bydliště: Prague
Tak Morello, Sam, Paulie a predevsim Norman me rozsekal uplne nejvic. Tam nebyla absolutne ani minimalni snaha o zachovani. Cely to klasicky vzali moc americky...spatne to samozrejme neni v pripade, ze se jedna o neco zbrusu noveho. Ale jakmile se jedna o predelavani predlohy tak by to mel brat nekdo opravdu zodpovedne. Kdyz vidim Paulieho a Sama jak se rechtaji na tom zavode, tak si pripadam opravdu jak v zoologicke zahrade, kdyz koukam do vybehu opic...vzhledem k tomu, ze to bude render tak grafiku nebudu hodnotit.

...no, po gameplayi se muzeme bavit dal.

_________________
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Dříve pod nickem papa.cassanova


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu?
PříspěvekNapsal: 14 čer 2020, 08:36 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 19 úno 2009, 23:24
Příspěvky: 325
lukehzk píše:
Tak Morello, Sam, Paulie a predevsim Norman me rozsekal uplne nejvic. Tam nebyla absolutne ani minimalni snaha o zachovani. Cely to klasicky vzali moc americky...spatne to samozrejme neni v pripade, ze se jedna o neco zbrusu noveho. Ale jakmile se jedna o predelavani predlohy tak by to mel brat nekdo opravdu zodpovedne. Kdyz vidim Paulieho a Sama jak se rechtaji na tom zavode, tak si pripadam opravdu jak v zoologicke zahrade, kdyz koukam do vybehu opic...vzhledem k tomu, ze to bude render tak grafiku nebudu hodnotit.

...no, po gameplayi se muzeme bavit dal.

Kterej bude podle studia někdy během "příštích týdnů", takže 15.6. rozhodně ne. Mimochodem když už jsme u toho pavilonu opic, je snad náhoda, že zprasenej Ezio v AC: Relevations vypadal taky jako opice? Konkrétně tehdy recenzent explicitně jmenoval gorilu nížinnou (viz třetí obrázek zleva):

Image

Takže evidentně mají v Hangar 13 jajo vzor ty nejpovolanější - Ubisoft. Zajímavé také je, jak vypadal Ezio v renderováném cinematic traileru - zase úplně jinak:

Image
I když věřim, že se najdou lidi, kteří budou tvrdit, jak tam nevidí vůbec žádný rozdíl. :lol:

_________________
Obrázek
mafia-forever.wz.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu?
PříspěvekNapsal: 14 čer 2020, 15:28 
Offline
Veterán

Registrován: 21 úno 2009, 16:52
Příspěvky: 299
Za mě je trailer výbornej. Poznáváme mise i atmosféra tam nějaké je. Jasně, mohli se držet více původního vzhledu postav, holt rozhodli se jinak, já nad tím brečet nebudu, pořád to může být dobré. Jinak že je Paulie ošklivej (Morello je podle mě v poho), co je jako na tom, v reálu taky nejsou jen krásní lidi. A v jedničce taky hezkej nebyl. Tom vypadá výborně, tak už jen doufat, že nezprasí jeho charakter (to ostatně platí pro všechny klíčové postavy). Začínám se VELMI OPATRNĚ těšit. Už to chce gameplay, kruci.

_________________
Pěkně teplý jméno.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
MafiaFrum na facebooku http://mafia-forever.wz.cz - esk fan strnky o he Mafia mafia.czech-games.net
Powered by phpBB © 2009 - 2020

blackLevel designed by GrafsS, modified by JohnZ
Logo Design by papa.cassanova
Administrator JohnZ

Český překlad – phpBB.cz