mafiaforum.4fan.cz http://mafiaforum.4fan.cz/ |
|
Zachování obličejových rysů postav v novém enginu? http://mafiaforum.4fan.cz/viewtopic.php?f=49&t=999 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | JohnZ [ 01 čer 2020, 16:32 ] |
Předmět příspěvku: | Zachování obličejových rysů postav v novém enginu? |
A pak že "ty ksichty u takhle starý hry při předělání do moderního enginu prostě musí být jiný". Jedna z mnoha vět facebookových "chytrolínů" a "odborníků na všechno". Když tohle zvládne amatér, tak jestli Hangar 13 nedokážou minimálně stejně věrně přesnést obličeje postav z jedničky do moderního enginu, tak se můžou jít opravdu klouzat. Moddérská komunita forever! |
Autor: | lukehzk [ 01 čer 2020, 16:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu? |
JohnZ píše: A pak že "ty ksichty u takhle starý hry při předělání do moderního enginu prostě musí být jiný". Jedna z mnoha vět facebookových "chytrolínů" a "odborníků na všechno". Když tohle zvládne amatér, tak jestli Hangar 13 nedokážou minimálně stejně věrně přesnést obličeje postav z jedničky do moderního enginu, tak se můžou jít opravdu klouzat. Moddérská komunita forever! No presne tak...to tvrdi expertka a vlezdop*delka Kristyna? No evidentne to hangar nezvladnul kdyz vidim ty screenshoty. Lidi se odvolavaji na dabing. Ze pokud to bude dabovat nekdo jiny tak je jedno jak budou obliceje vypadat. No ja nevim, ale uz od oznameni nam tvrdi ,,verna kopie originalu,, ...zodopovedny pristup atp...No jsem zvedav... |
Autor: | Dominick [ 01 čer 2020, 19:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu? |
Hele, já si zase nemyslím, že ta podoba je tak rozdílná. A jestli ta hra jako celek bude dobrá, tak to opravdu přežiju :-) Ve dvojce taky Tommy vypadá trochu jinak ... Ale ty kecy, o kterých píšete jsou samozřejmě blbosti |
Autor: | Tommyk [ 01 čer 2020, 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu? |
JohnZ píše: A pak že "ty ksichty u takhle starý hry při předělání do moderního enginu prostě musí být jiný". Jedna z mnoha vět facebookových "chytrolínů" a "odborníků na všechno". Když tohle zvládne amatér, tak jestli Hangar 13 nedokážou minimálně stejně věrně přesnést obličeje postav z jedničky do moderního enginu, tak se můžou jít opravdu klouzat. Moddérská komunita forever! Dost dobrý, tohle video jsem teda ještě nikdy neviděl. Nejlepší je Sára střílející na Toma Jinak, tohle vypadá jen na zkopírované/překonvertované modely a textury z Mafie, takže žádná světoborná práce. Ne, já bych to nedokázal. Pokud jsou umělci v Hangar13 nemehla, tak sice dokážou navrhnout perfektně vypadající obličeje, ale ne takové, aby vypadaly jako původní postavy, aspoň trochu, proboha. Pokud jsou šikovní, měla by většina rysů obličejů zůstat. |
Autor: | JohnZ [ 01 čer 2020, 21:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu? |
Dominick píše: Hele, já si zase nemyslím, že ta podoba je tak rozdílná. A jestli ta hra jako celek bude dobrá, tak to opravdu přežiju :-) Ve dvojce taky Tommy vypadá trochu jinak ... Ale ty kecy, o kterých píšete jsou samozřejmě blbosti Třeba Salieri a Ralph vypadají celkem podobně jako původní postavy z M1. Zatím jsme ale třeba Tommyho, Paulieho, Sama a další moc detailně neviděli (většinou jen z profilu, z dálky nebo zezadu), takže šance na zachování podoby tu určitě ještě je, nicméně zatím mě žádný screen ohledně zmiňovaných postav nepřesvědčil, že se není čeho obávat. Trochu se bojím, aby to nedopadlo jako totální úlet Ubisoftu, když naprosto zprasil Ezia v Assassin's Creed: Revelations... Tommyk píše: Jinak, tohle vypadá jen na zkopírované/překonvertované modely a textury z Mafie, takže žádná světoborná práce. Ne, já bych to nedokázal. Pokud jsou umělci v Hangar13 nemehla, tak sice dokážou navrhnout perfektně vypadající obličeje, ale ne takové, aby vypadaly jako původní postavy, aspoň trochu, proboha. Pokud jsou šikovní, měla by většina rysů obličejů zůstat. Přesně o tom mluvim. Když tohle dokáže amatér pouze na základě konverze původních textur, tak práce od profesionálního herního studia by měla být minimálně o třídu lepší... což nejspíš i bude, akorát může být bohužel úplně jiná. |
Autor: | Sady [ 01 čer 2020, 21:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu? |
JohnZ píše: A pak že "ty ksichty u takhle starý hry při předělání do moderního enginu prostě musí být jiný". Jedna z mnoha vět facebookových "chytrolínů" a "odborníků na všechno". Když tohle zvládne amatér, tak jestli Hangar 13 nedokážou minimálně stejně věrně přesnést obličeje postav z jedničky do moderního enginu, tak se můžou jít opravdu klouzat. Moddérská komunita forever! To dík teda, já to tvrdil taky ...Podle screenshotů nás čekají nové tváře. Nezbývá, než se s tím smířit. |
Autor: | JohnZ [ 01 čer 2020, 21:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu? |
Dominick píše: Hele, já si zase nemyslím, že ta podoba je tak rozdílná. xSady píše: Podle screenshotů nás čekají nové tváře. Nezbývá, než se s tím smířit. Docela zajímavý, nakolik je vnímání tváří na zatím zveřejněných screenech subjektivní... |
Autor: | JohnZ [ 01 čer 2020, 22:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu? |
lukehzk píše: No evidentne to hangar nezvladnul kdyz vidim ty screenshoty. Lidi se odvolavaji na dabing. Ze pokud to bude dabovat nekdo jiny tak je jedno jak budou obliceje vypadat. No ja nevim, ale uz od oznameni nam tvrdi ,,verna kopie originalu,, ...zodopovedny pristup atp...No jsem zvedav... Tak s planýma slibama 2K máme bohatý zkušenosti už z dob čekání na Mafii II. Uvidíme, nakolik to (ne)bude tentokrát jiný... |
Autor: | Sady [ 01 čer 2020, 23:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu? |
JohnZ píše: Dominick píše: Hele, já si zase nemyslím, že ta podoba je tak rozdílná. xSady píše: Podle screenshotů nás čekají nové tváře. Nezbývá, než se s tím smířit. Docela zajímavý, nakolik je vnímání tváří na zatím zveřejněných screenech subjektivní... Třeba jsem jen slepej. Nicméně jsem si téměř jist, že min. Tomy bude úplně jiný. Nebo ty tam vidíš podobu, když se mrkneš na obal remaku? |
Autor: | JohnZ [ 13 čer 2020, 15:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu? |
První pohled na Toma a Paulieho v remaku... Jelikož se na sociálních sítích nadšeně juchá, slaví a bouchají se šampusy nad precizním převodem originálních tváří do moderního enginu, tak se zřejmě tvůrci rozhodli správně. Rovnou říkám, že já toto nadšení příliš nesdílím, alespoň na základě pohledu na tento jeden screenshot, kde může hrát roli i nasvícení scény. V pohybu to třeba bude vypadat lépe. Podstatné je ovšem, jak to do sebe bude všechno zapadat jako celek a jestli se nezmění i charaktery a celkové vyznění jednotlivých postav. |
Autor: | lukehzk [ 13 čer 2020, 17:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu? |
No, mam silny pocit, ze jediny kdo sdili tvuj nazor jsem tu ja. Co tak pozoruji tak 90% fanousku boucha jeden sampus za druhym. Zbylych 10% aspon rekne, ze Tommy je jak kovboj z rdr a Paulie jak opice. A s timto nazorem se ja celkem ztotoznuji. Samozrejme, ze az se to bude hybat a uvidime mnohem vic, tak muzeme nazor zmenit. Ale za me osobne se to asi nestane. No ale co. Hlavne ze vetsine se to libi ne?:)):D Nebo je tu jeste nekdo kdo ma zatim podobny nazor? |
Autor: | Samara [ 13 čer 2020, 18:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu? |
Mně novej Tommy moc sympatickej není, vypadá tak o 15 let starší a nepůsobí na mě jako ten týpek, co jezdil s taxíkem a k špinavé práci se dostal omylem. Nevim, proč by měly jejich xichty vypadat jinak, když se jedná o remake... |
Autor: | jancen [ 13 čer 2020, 19:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu? |
Nový vzhled Tommyho se mi nelíbí. Není starému vůbec podobný. Paulie zase vypadá jako opice, ale možná to při jiném světle tak vypadat nebude. |
Autor: | jancen [ 13 čer 2020, 21:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu? |
V traileru Tommy nevypadá zas tak špatně. |
Autor: | lukehzk [ 14 čer 2020, 07:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu? |
Tak Morello, Sam, Paulie a predevsim Norman me rozsekal uplne nejvic. Tam nebyla absolutne ani minimalni snaha o zachovani. Cely to klasicky vzali moc americky...spatne to samozrejme neni v pripade, ze se jedna o neco zbrusu noveho. Ale jakmile se jedna o predelavani predlohy tak by to mel brat nekdo opravdu zodpovedne. Kdyz vidim Paulieho a Sama jak se rechtaji na tom zavode, tak si pripadam opravdu jak v zoologicke zahrade, kdyz koukam do vybehu opic...vzhledem k tomu, ze to bude render tak grafiku nebudu hodnotit. ...no, po gameplayi se muzeme bavit dal. |
Autor: | Sady [ 14 čer 2020, 15:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zachování obličejových rysů postav v novém enginu? |
Za mě je trailer výbornej. Poznáváme mise i atmosféra tam nějaké je. Jasně, mohli se držet více původního vzhledu postav, holt rozhodli se jinak, já nad tím brečet nebudu, pořád to může být dobré. Jinak že je Paulie ošklivej (Morello je podle mě v poho), co je jako na tom, v reálu taky nejsou jen krásní lidi. A v jedničce taky hezkej nebyl. Tom vypadá výborně, tak už jen doufat, že nezprasí jeho charakter (to ostatně platí pro všechny klíčové postavy). Začínám se VELMI OPATRNĚ těšit. Už to chce gameplay, kruci. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |