mafiaforum.4fan.cz http://mafiaforum.4fan.cz/ |
|
vietor http://mafiaforum.4fan.cz/viewtopic.php?f=9&t=119 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | fowner [ 29 bře 2009, 14:16 ] |
Předmět příspěvku: | vietor |
Chcel by som sa spytat skusenejsich modarov, ci vedia ako sa vyraba animacia objektov vo vetre (napr. 9. misia - pradlo na snurach, plachty, stormy...) a ci je to tazke. Dik |
Autor: | tees [ 29 bře 2009, 15:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vietor |
normalna animacia |
Autor: | fowner [ 29 bře 2009, 16:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vietor |
Nasiel som totizto subor, ktory obsahuje zlozka misie farmy. Vola sa rmorf.bin a obsahuje mena vsetkych objektov, ktore menia animaciu. Tento subor obsahuje kazda misia, kde sa nejaky predmet hybe. |
Autor: | --Jorns-- [ 29 bře 2009, 18:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vietor |
Ano to je on. Rmorf.bin obsahuje všetko či už tok potokov /parnik/,efecty listia ci aj vianie vlajok /letisko,farma apod./. Len na to neexistuje ziadny editor. Ale dalo by sa to urobit cez HEX editor, ale je to dost zlozity proces. |
Autor: | fowner [ 29 bře 2009, 21:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vietor |
Bude to asi dlhsie citanie. Trosku som sa v tom dnes hrabal a myslel som si, ze za nazvom modelu zo scene2.bin su mena roznych casti modelu, ktore sa animuju, napr. tam je strom s_oranz.Object01. Tak som si chcel otvorit model, ktory tento strom v scene2 obsahuje (bol to tusim strom_morph.4ds). Ale ked som otvoril v ZModeleri, model obsahoval len kmen s nazvom Box06 bez koruny. Tak som si myslel, ze to je len chyba zmodeleru, ktory nie vsetko ukazuje spravne a tak som si spravil rovnaky proces na jednej z misii, v rmorf som prepisal nazvy modelov stromov zo scene2.bin a za bodku pridelil nazov koruny, ktoru som chcel animovat (predpokladam, ze tie nezname znaky pred modelmi poukazuju na nejaky typ animacie, s tymi som teda nic nerobil). Proste vsetko som mal uz ponastavovane, ale loading v hre na konci zmrzol a hra padla. Takto sa mi to asi nepodari, ale ma to velmi jednoduchy zaklad, takze vyroba nejakeho editoru by asi nebol pre programatora problem. Trosku dlhe citanie, ale chcel som sa trochu podelit o poznatky z menej znamych casti suborov:) |
Autor: | Copeland [ 29 bře 2009, 22:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vietor |
fowner píše: Chcel by som sa spytat skusenejsich modarov, ci vedia ako sa vyraba animacia objektov vo vetre (napr. 9. misia - pradlo na snurach, plachty, stormy...) a ci je to tazke. Dik Jak to tak čtu tak začínám tušit že něco chystáš pro TreeS Project v2.1 |
Autor: | --Jorns-- [ 30 bře 2009, 00:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vietor |
fowner píše: Bude to asi dlhsie citanie.... Ty si to pravdepodobne nerobil cez HEX editor. Tam každý jeden znak ukazuje uplne iny udaj. takze si to skus otvorit cez HEXa a uvidis :-) Pozrem sa na to aj ja a dam ti vediet |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |