Právě je 21 lis 2024, 16:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: vietor
PříspěvekNapsal: 29 bře 2009, 14:16 
Offline
Picciotto
Uživatelský avatar

Registrován: 22 úno 2009, 01:09
Příspěvky: 62
Bydliště: Bratislava
Chcel by som sa spytat skusenejsich modarov, ci vedia ako sa vyraba animacia objektov vo vetre (napr. 9. misia - pradlo na snurach, plachty, stormy...) a ci je to tazke. Dik

_________________
http://www.mafiatrees.poteam.sk


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vietor
PříspěvekNapsal: 29 bře 2009, 15:24 
Offline
Sgarrista
Uživatelský avatar

Registrován: 20 úno 2009, 10:31
Příspěvky: 112
normalna animacia


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vietor
PříspěvekNapsal: 29 bře 2009, 16:21 
Offline
Picciotto
Uživatelský avatar

Registrován: 22 úno 2009, 01:09
Příspěvky: 62
Bydliště: Bratislava
Nasiel som totizto subor, ktory obsahuje zlozka misie farmy. Vola sa rmorf.bin a obsahuje mena vsetkych objektov, ktore menia animaciu. Tento subor obsahuje kazda misia, kde sa nejaky predmet hybe.

_________________
http://www.mafiatrees.poteam.sk


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vietor
PříspěvekNapsal: 29 bře 2009, 18:33 
Offline
Picciotto

Registrován: 24 úno 2009, 08:52
Příspěvky: 66
Ano to je on. Rmorf.bin obsahuje všetko či už tok potokov /parnik/,efecty listia ci aj vianie vlajok /letisko,farma apod./. Len na to neexistuje ziadny editor. Ale dalo by sa to urobit cez HEX editor, ale je to dost zlozity proces.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vietor
PříspěvekNapsal: 29 bře 2009, 21:45 
Offline
Picciotto
Uživatelský avatar

Registrován: 22 úno 2009, 01:09
Příspěvky: 62
Bydliště: Bratislava
Bude to asi dlhsie citanie. Trosku som sa v tom dnes hrabal a myslel som si, ze za nazvom modelu zo scene2.bin su mena roznych casti modelu, ktore sa animuju, napr. tam je strom s_oranz.Object01. Tak som si chcel otvorit model, ktory tento strom v scene2 obsahuje (bol to tusim strom_morph.4ds). Ale ked som otvoril v ZModeleri, model obsahoval len kmen s nazvom Box06 bez koruny. Tak som si myslel, ze to je len chyba zmodeleru, ktory nie vsetko ukazuje spravne a tak som si spravil rovnaky proces na jednej z misii, v rmorf som prepisal nazvy modelov stromov zo scene2.bin a za bodku pridelil nazov koruny, ktoru som chcel animovat (predpokladam, ze tie nezname znaky pred modelmi poukazuju na nejaky typ animacie, s tymi som teda nic nerobil). Proste vsetko som mal uz ponastavovane, ale loading v hre na konci zmrzol a hra padla. Takto sa mi to asi nepodari, ale ma to velmi jednoduchy zaklad, takze vyroba nejakeho editoru by asi nebol pre programatora problem. Trosku dlhe citanie, ale chcel som sa trochu podelit o poznatky z menej znamych casti suborov:)

_________________
http://www.mafiatrees.poteam.sk


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vietor
PříspěvekNapsal: 29 bře 2009, 22:38 
Offline
Contabile
Uživatelský avatar

Registrován: 20 úno 2009, 10:23
Příspěvky: 508
fowner píše:
Chcel by som sa spytat skusenejsich modarov, ci vedia ako sa vyraba animacia objektov vo vetre (napr. 9. misia - pradlo na snurach, plachty, stormy...) a ci je to tazke. Dik

Jak to tak čtu tak začínám tušit že něco chystáš pro TreeS Project v2.1 :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vietor
PříspěvekNapsal: 30 bře 2009, 00:16 
Offline
Picciotto

Registrován: 24 úno 2009, 08:52
Příspěvky: 66
fowner píše:
Bude to asi dlhsie citanie....


Ty si to pravdepodobne nerobil cez HEX editor. Tam každý jeden znak ukazuje uplne iny udaj. takze si to skus otvorit cez HEXa a uvidis :-) Pozrem sa na to aj ja a dam ti vediet


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
MafiaFrum na facebooku http://mafia-forever.wz.cz - esk fan strnky o he Mafia mafia.czech-games.net
Powered by phpBB © 2009 - 2020

blackLevel designed by GrafsS, modified by JohnZ
Logo Design by papa.cassanova
Administrator JohnZ

Český překlad – phpBB.cz