Právě je 23 lis 2024, 11:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Magicbullet v1.0
PříspěvekNapsal: 30 bře 2009, 15:59 
Offline
Zelenáč

Registrován: 30 bře 2009, 15:49
Příspěvky: 4
Pls,poradil by mi nekdo jak rozjedu mod magicbullet v1.0 ,neni tam instalacka tak si nwm rady jak to rozjed, rad bych si ho skusil ,napad dobry. tak pls help. :?:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Magicbullet v1.0
PříspěvekNapsal: 30 bře 2009, 22:19 
Offline
Sgarrista
Uživatelský avatar

Registrován: 20 úno 2009, 22:54
Příspěvky: 189
Bydliště: Praha 10
Přesně nevim jak to tam je ale jestli jsou tam složky maps, missions nebo models, tak všechny tyto složky musíš nakopčit do složky se hrou, ale před ti musíš ty soubory co maj stejnej název jako stáhnutý složky vyextrahovat DataXTractorem

_________________
Obrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Magicbullet v1.0
PříspěvekNapsal: 30 bře 2009, 23:12 
Offline
Zelenáč

Registrován: 30 bře 2009, 15:49
Příspěvky: 4
hm tak to bych zatim mel,ale v extractoru chybi slozka maps tak nwm jestli ji tam nakopcit normal,ptz ostatni sem extractnul pres ten programek hned,a v readme pisou ze tam pak musim prepisovat stare soubory tema stahnutyma.tak mi skuste nekdo presne pospsat postup komu to jede ten mod pls moc.dik


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Magicbullet v1.0
PříspěvekNapsal: 30 bře 2009, 23:15 
Offline
Sgarrista
Uživatelský avatar

Registrován: 20 úno 2009, 16:59
Příspěvky: 110
zadnej extractor nepotrebujes, staci vsechny slozky presunout do slozky s hrou ;)

btw:je dobry vedet jaky slozky presouvas-pro pripadnou odinstalaci

_________________
Tohle fórum jde pomalu a jistě do prde*e....
Obrázek
Obrázek ->Neklikat<-
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Magicbullet v1.0
PříspěvekNapsal: 30 bře 2009, 23:23 
Offline
Zelenáč

Registrován: 30 bře 2009, 15:49
Příspěvky: 4
skusim,a nic vic nez to tam rovnou extrahnout a nic neprepisovat?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Magicbullet v1.0
PříspěvekNapsal: 31 bře 2009, 00:23 
Offline
Zelenáč

Registrován: 30 bře 2009, 15:49
Příspěvky: 4
heh,drsne,uz mi to facha,a tak to mam delat se vsema modama,jenom extrahnout do slozky jo?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Magicbullet v1.0
PříspěvekNapsal: 31 bře 2009, 15:51 
Offline
Sgarrista
Uživatelský avatar

Registrován: 20 úno 2009, 16:59
Příspěvky: 110
jj se všema, akorát musíš ten předešlej smazat

_________________
Tohle fórum jde pomalu a jistě do prde*e....
Obrázek
Obrázek ->Neklikat<-
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Magicbullet v1.0
PříspěvekNapsal: 01 dub 2009, 13:11 
Offline
Picciotto
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2009, 07:43
Příspěvky: 74
Bydliště: ČR, Ostrava
V Mafia DataXtractor jsou Maps, ale jako Textures (a6.dta)

_________________
Jsem heterosexuál a nestydím se za to.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
MafiaFrum na facebooku http://mafia-forever.wz.cz - esk fan strnky o he Mafia mafia.czech-games.net
Powered by phpBB © 2009 - 2020

blackLevel designed by GrafsS, modified by JohnZ
Logo Design by papa.cassanova
Administrator JohnZ

Český překlad – phpBB.cz