Mafia v téhle době může říct víš než dost... V době kdy vyšla to byla hra, ketá neměla konkurenci. Ještě dlouho po vydání jio dlouho neměla (řádově v letech). Teď jsou hry samozřejmě na jiné úrovni. Ale nikdy nemáš takový požitek z hraní jako z Mafie! Jak příběhový, tak herní......
taky si myslím zahanbením se přiznávám, že jsem to hrála až letos, ale dost mě překvapilo, že to vyšlo v roce 2002(nejsem si jistá)-a hodně a mile mě to překvapilo, rozhodně příběh a to, jakým způsobem je tam zakomponovaný je dodneška silný! Četla jsem, že hra vznikla vlastně i na vlastním Enginu, což hru dělá taky nadčasovou(myslím si)
taky si myslím zahanbením se přiznávám, že jsem to hrála až letos, ale dost mě překvapilo, že to vyšlo v roce 2002(nejsem si jistá)-a hodně a mile mě to překvapilo, rozhodně příběh a to, jakým způsobem je tam zakomponovaný je dodneška silný! Četla jsem, že hra vznikla vlastně i na vlastním Enginu, což hru dělá taky nadčasovou(myslím si)
to, že měla hra vlastní engine určitě nadčasové není, ale určitě to je jeden z nejlepších enginů, co byly kdy vytvořené - co se grafiky týče, na dnešní dobu horší, tehdy bezkonkurenční, a když to tak vezmu, tak ten engine prostě všechno důležitý, co hra potřebovala, vytřískal na jedničku
_________________ Pokud jste členem takového gangu, je váš život založen na násilí a nejspíš skončí násilně. Jen málo lidí, kteří se stanou členy, zemře v posteli přirozenou smrtí. Svědectví Tommyho Angela u soudu Enniho Salieriho, 1938
Myslím že může hodně co říct od té doby co vyšla. Grafika je sice zastaralá ale i tak je ješt celkem v normálu, když jí porovnáš např. z takovým Godfatherem II tak Mafia je jasnej vítěz a to GII vyšel tenhle rok. Jen je škoda že s MII a její grafikou už to tak nebude, je v poměru s novými hrami, co jsou skoro jen o grafice, celkem normální. podle toho, co říkal Dan Vávra, věřím že příběh bude o mnoho lepší. I když mi tam budou chybět motorky a lodě tak věřím tomu že tam bude mnoho dalších věcí co je nahradí.
este by me zajimala jedna vec...tema hracske komunity-jsem v tutom pomerne "lajk" a zajimalo by me co si pod tim predstavit, co vse to obnasi a tak...
Hodně zjednodušeně bych řekl, že je to skupina/skupiny lidí zajímající se o hry. Sdružení lidí se stejnými nebo podobnými zájmy v oblasti her, pořádají fanouškovské srazy apod... Těžko říct co to obnáší, nejdůležitější věci je komunikace lidí v komunitě mezi sebou (třeba zde), weby a tak...
mam hrozne kretenske otazky,ale vypracovavam analyzu na tuhle hru do skoly a hrozne by mi pomohlo si precist par prispevku od ostatnich, co si o konkretnich vecech mysli-tak treba napriklad otazka toho, proc ma grafika v mafii takovou nadacosovost orpoti treba Kmotrovi 2????Mohou to byt i konkretni priklady
mam hrozne kretenske otazky,ale vypracovavam analyzu na tuhle hru do skoly a hrozne by mi pomohlo si precist par prispevku od ostatnich, co si o konkretnich vecech mysli-tak treba napriklad otazka toho, proc ma grafika v mafii takovou nadacosovost orpoti treba Kmotrovi 2????Mohou to byt i konkretni priklady
Budu se opakovat: Grafika Mafie v dnešní době určitě nadčasová není. Kdyby člověk hru neznal a viděl pouze screenshoty, řekl bych, že si jí možná ani nepořídí. Ale tak to v dnešní době je. Nehledí se na příběh, lineárnost, apd., ale vybírá se očima (což díkybohu většinou dělají jen děti, začínající hráči a hráči, kterám jde o to ,,Mám tu novou hru s úžasnou grafikou a je to super!",,Fakt? Tak tu musim mít taky!"). Ale zkušená hráčská komunita prostě ví, jak si hry vybírat. Je pravda, že má někdo své oblíbence jako Call of Duty, Need for Speed, NHL nebo Fifu, ale to už je prostě na velké oblíbenosti série, ikdyž to vždycky nemusí být úplně dokonalé (např. NHL ). Co se toho Kmotra týče. Už první díl byl velký propadák. Tolik nedostatků ve všech směrech může konkurovat jenom málo hrám. Udělat druhý díl byl podle mě obrovský hazard a taky se to nevyplatilo. Neříkám, že to je úplně tak špatná hra, ale stejně tomu hodně věcí chybí. A nemluvím o tom, že se grafika podobá hře The Sims 3, kterou dělala EA stejně jako Kmotra. Kdybych měl srovnat grafiku Mafie a Kmotra 2 musel bych hodně dlouho přemýšlet o tom, kolik procent bych jaké hře dal. Mafie byla grafikou na tu dobu ve které vyšla opravdu perfektní, ale čas ubýhá a grafika Mafie čím dál víc zastarává. Grafika Kmotra 2 jak jsem zmiňoval sice není špatná, ale nemá žádné kouzlo narozdíl od grafiky Mafie, ve které kouzlo stále i přes zastaralost trvá, až do dneška. _______________________________________ Pravopisné chyby jsem po sobě nečetl a požná tam píšu uplný kraviny , ale o znovu přečtení budu uvažovat, až zítra . Tak jsem se vykecal a teď jdu dát prstky ledu .
_________________ Pokud jste členem takového gangu, je váš život založen na násilí a nejspíš skončí násilně. Jen málo lidí, kteří se stanou členy, zemře v posteli přirozenou smrtí. Svědectví Tommyho Angela u soudu Enniho Salieriho, 1938
...proc ma grafika v mafii takovou nadacosovost orpoti treba Kmotrovi 2???
- Mafia používá na textury pravý svět takže to vypadá jako v reálu (obrazově), kdežto Kmotr má malované textury, svět je nepěkně barevný a bezchybný, žádné praskliny či fleky na zdích, pokud možno tak jednobarevná textura... Tohle je uplně ten hlavní důvod proč vypadá tak dobře, hlavním nedostatkem je to že i když jsou textury jako pravé, jsou malé takže rozmazané. - Mafia ví co je to průhlednost a odlesk u aut, v Kmotrovy by se dalo říct že už něco takovýho je ale to až se k autu přiblížíš zhruba na 50 metrů, jinak vypadá jako kostka... - I kdyý už je LS3D hodně zastaralí tak si s nasvícením scény a celkovému vykreslení atmosféry poradí velmi dobře. Nedokážu to popsat ale v plno hrách to vypadá jako by něco bylo ve vzduchu, scéna není čistá, je zakalená něčím neprůhledným... Tohle v Mafii není.
Registrován: 22 úno 2009, 01:09 Příspěvky: 62 Bydliště: Bratislava
Mne sa hlavne paci sposob ako v mafii vyriesili setrenie na polygonoch (modelovych castickach) - dokonale zvladnute casti modelov, ktore hrac vidi a bolo ich potrebne vymodelovat a co uz hrac nevidi. Je len par momentov, kde vidite niekam von cez mapu kvoli neuplnym modelom. Alebo vyborne setrenie vidime na niektorych stromoch otacajucich sa za kamerou. A druha vec su dopredu vypocitane tiene (stíny), mam pocit, ze "occludery" sa im hovori v mafii. Tie dodavaju neskutocnu realicnost, kedze LS3D vedel vrhat realne tiene len veelmi obmedzene. Mozete ich vidiet v uliciach s vyssimi budovami, alebo pod stromami, pripadne v mensich prostrediach misii s prepracovanym nasvietenim.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru