Právě je 24 lis 2024, 14:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Délka příběhu
PříspěvekNapsal: 17 srp 2010, 12:59 
Offline
Zelenáč

Registrován: 17 srp 2010, 12:51
Příspěvky: 9
Jáká myslíte že bude délka příběhu v mafii 2? Pokud to bude taková mizerná délka jako v jedničce tak myslím že ty peníze za to moc nestojí. Jedničku jsem dohrál za necelé 3 dny. Doufám že dvojka vystačí aspon na týden nejlépe ještě déle. Ale u jedničky stejně nechápu proč u tak povedené hry jako byla jednička neudělají aspon nějaký oficiální datadisk aspon s misemi... Ano existují neoficiální mission packy ale už to není ono... Dabing není stejný atp. Nechápu proč ilusion tedy nyní 2k czech nevěnuje ty 2 - 3 mesíce vývoji nových misí klidne ve starém městě. S takovým úspěchem který mafie měla by i původní osobnosti zcela jistě souhlasili s dalším nadabováním a myslim že kdyby těch misí bylo alespon stejně jako v základní kampani tak by každý za to těch pár stovek dal...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Délka příběhu
PříspěvekNapsal: 17 srp 2010, 15:15 
Offline
Contabile
Uživatelský avatar

Registrován: 20 úno 2009, 10:23
Příspěvky: 508
To, na čem IS začali dělat, původně datadisk být měl, ale pak se jim to tak rozrostlo, že se rozhodli udělat "plnohodnotný" pokračování.
Musím Tě zklamat, M II bude mít max. tak možná 2x delší příběh. Ani jednička ale neměla "mizernou délku", pač spousta takových her na tom bývá ještě hůř a GTA se nepočítá, tam máš všechny mise stejný. Jinak já osobně když hrál Mafii poprvé, tak mi trvala kolem tří měsíců. Pač sem měl tak myslím 10 ;) To sem si třeba dal voraz, pač sem myslel že už danou misi neudělám. Po dvou týdnech sem se k tomu vrátil a nějak to dal =) Ale pravda, že když jí hraju teď po několikáté, za den bych jí dokázal dát (jenže u PC už tolik času netrávím).


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Délka příběhu
PříspěvekNapsal: 17 srp 2010, 17:03 
Offline
Zelenáč

Registrován: 17 srp 2010, 12:51
Příspěvky: 9
To je velká škoda. Jednička se mi zamlouvala a zamlouvá ze všech českých her nejvíc, podle mě pro mě bude vždycky lepší než i ta dvojka. Oni sice už ty 2 datáče neofiko vyšli ale neni to prostě ono, už do neni propojený s prologama, ten dabing neni správnej atp. takže už to prostě neni tak záživný. No uvidim jaká bude dvojka, ale jestli to bude jen na pár dní zase jako ta jednička tak to mě hodně zklame.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Délka příběhu
PříspěvekNapsal: 17 srp 2010, 17:10 
Offline
Picciotto

Registrován: 18 črc 2010, 12:39
Příspěvky: 89
mafia 2 bude kratší co se počtu misí týce 15 (mafia I mela 20)
ale mas tam volnejsi mesto ruzne dovazeni aut/zbirani playboyu mozna jeste neco ja tipuju na HARD cca 20hodin i s playboyema


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Délka příběhu
PříspěvekNapsal: 17 srp 2010, 18:40 
Offline
Zelenáč

Registrován: 17 srp 2010, 12:51
Příspěvky: 9
nechci to nějak kritizovat ještě než to vubec vyjde ale to se mi na tom právě nelíbí. Trvalo to hodně dlouho než dodělali M II, spoždení oproti tomu co bylo prohlášeno či co si každý myslel došlo do řádu let a to už je co říct, a přesto to vlastně nebude originál. Nato jak to trvalo dlouho bych čekal příběh aspon na 50 hodin spíš i na víc, a žádný duplicity z jinejch her. Nějaký sbírání skrytejch předmětů, co už bylo tolikrát omýlaný (GTA, Zaklínač i když to bylo trochu jinou formou, atp.) na to bych se mohl vykašlat. Určitě to bude něco novýho a záživnýho, ale myslim že si to nezaslouží takovou publicitu když je to takhle v týhle souvislosti se dá říct i odbytý vzhledem k tomu jak dlouho se na to čekalo. Přitom je tolik možností jak by se to dalo prodloužit, a pochybuju že by tvůrcům došly nápady. Je to velká škoda.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Délka příběhu
PříspěvekNapsal: 17 srp 2010, 19:07 
Offline
Picciotto

Registrován: 18 črc 2010, 12:39
Příspěvky: 89
souhlasím s tebou ale udělat 50hodinový gameplay aby pořád bavil je sakra těžké
(příklad gta IV místy dost nudné cca 50-100hodin)
ale upřímně radši bych se sem tam míň bavil a užil si 50 hodin než se furt bavit a za odpoledne to mít zfouklý

ale počítej z nárustem díky DLC plus je delší hrací doba ale mínus je placení
člověk si řekne že v přepočtu to stojí 200kč ale třeba já na xbox musím koupit
2100 bodů což je za 1600

a nekopírovat to v této době taky nejde už je tolik věcí že vymyslet novou je těžké (viz i když je to jiná hra třeba fifa/pes)

s tím zbíráním věcí jsem spokojen alespoň to jsou playboye a ne třeba mušle ala gta sa :)

měli udělat vedlejší úkoly nepočítali by se to %hry=mohli by být klidně ''nudné'' ale někoho by bavili

A nakonec mezi posledníma delšíma hrama mě bavili jen RDR (cca 30hodin) a ACII (cca 25hodin) a z gta naposled San Andreas (50+hodin)


BTW : jen pro zajímavost jak by si to chtěl prodloužit?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Délka příběhu
PříspěvekNapsal: 17 srp 2010, 19:21 
Offline
Zelenáč

Registrován: 17 srp 2010, 12:51
Příspěvky: 9
No pravda je že i v jedničce místama je nuda, protože vždycky je to střílení, zabití toho hlavního, útěk (honička) a další mise. Jen málo která byla jiná, ale každá byla trochu jinak zpracovaná, a to tomu dodávalo nějakej ten potřebnej šmrnc, že každej úkol byl originální. Ale tyhle nápady sou prakticky neomezený, a hlavně kdyby v tý hře udělali určitou "kariéru", že zezačátku by se pracovalo jen díky kámošovi kterej je o něco vejš mezi těma nejnižšíma, pak by se postoupilo a velilo by se par tem nižším, a tak dále, myslim že by to bylo taky zajímavý, a nikdy by to hlavně nemohlo bejt nudný, a gameplay by se rázem o několik hodin možná i nějakou desítku prodloužil. Hlavně v co doufám že policie nebude stejně tupá jako v jedničce... Když jedu po silnici povolenou šedesátkou nikdo si mě nevšímá ale zajímavá věc stačí jet 61 a hned to vsichni poznaj, to samý vadí jim o pár kilometru rychlejší jízda, ale to že si to fašíruju přes chodníky a lidi i oni sami mi musej uhejbat jim nevadí, a nebo dokonce klasická situace, já jedinej sem viditelnej, utíkám před gangsterama jedu samozřejmě rychlejš než povolenou rychlostí a oni po mě střílej, a jedou taky rychlejš, zajímavý že policajti honěj jen mě že jedu rychle ale jich si nevšímaj takže krásná situace kdy sem stíhanej policajtama + mafianama co po me strilej. No jestli tam budou takovyhle věci tak to me podrz.

Ale prodloužil bych to že by tam šel udělat s povolením dona třeba určitej vlastní druh bussinesu, například dovoz vývoz alkoholu a podobně, nebo prostě různý druhy podnikání, a bylo by to třeba formou mise, že by se pomocí informátoru zařídil obchod... Bavilo by to určitě každýho a kdyby to bylo zasazený do příběhu že by se to jednou za čas muselo udělat tak by to ten gameplay i prodloužilo.
Ale nápadů je hodně, prostě přidat mise např určitě by nezaškodila jednou za čas nějaká loupež, vykradení bezpečnostní schránky v bance, krádež něčeho v muzeu, pak by šel taky nějakej unos, a tak podobně... Možností je spousta a jakmile bude možnost dát to do novýho prostředí tak i když by to byla furt jenom loupež ale pokaždý něcoho jinýho, pokaždý jinej únik (jednou autem, podruhý vlýst do kanálu a bežet někam, potřetí na loď, počtvrtý davem, apod.) nikdy by to aspon pro mě nebyla nuda.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Délka příběhu
PříspěvekNapsal: 18 srp 2010, 15:25 
Offline
Veterán

Registrován: 21 úno 2009, 16:52
Příspěvky: 299
Copeland: Dvakrát delší příběh? :lol: :lol: :lol: :lol: MII bude podstatně KRATŠÍ než jednička. Recenzenti ju dohrávají za 10-15hodin ;) Kdyby ju ti idioti tak neosekali o vedlejší mise, 4 konce atd., tak je delší než jednička, takhle ale bude dokonce kratší. A jestli byla první Mafia krátká, tak já jsem čínskej prezident ;)
xid00: Tím, že má 2KCZ teď udělat daťák k jedničce, jsi to totálně zabil, chlapče :-D Ale jinak souhlasím, že vzhledem k délce vývoje měla bejt hra daleko lepší a delší, ale délka příběhu 50hodin? Prosím? Ty se v herním světě skutečně moc neorientuješ, že? (A že v jedničce byla někdy nuda, to je čistě jen tvůj (a dost divnej) názor.)
jakubgaluszk: GTA IV že má 50-100h? Maximálně 30 (samozřejmě mám na mysli "příběh" - u GTA skutečně radši v uvozovkách).

_________________
Pěkně teplý jméno.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Délka příběhu
PříspěvekNapsal: 18 srp 2010, 19:45 
Offline
Picciotto

Registrován: 18 črc 2010, 12:39
Příspěvky: 89
ano 50-100 myslím příběh bez taxi.


xid00 :DDD tak to máš nápady takové má každý ale jak to chceš udělat...nějaký podnikání zase to už bylo v godfatherovi jednou za cas vloupacka to bude nuda furt to samy...je videt ze na ne nadavas ale sam napady nemas tohle nejsou napady to tam je ty to chces jen 10x za pribeh


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Délka příběhu
PříspěvekNapsal: 18 srp 2010, 21:18 
Offline
Contabile
Uživatelský avatar

Registrován: 20 úno 2009, 10:23
Příspěvky: 508
Sady píše:
...

Tož já vycházel z teho, co kdysi říkal Dan Vávra - Že scénář na dvojku má 2x víc stránek.Ovšem co říkáš je pravda no. Oni toho původně řekli spousty a jaký je výsledek!? :\

Tož jinak on asi mluvil o RPGčkách (Gothic atp.), tam je taková herní doa normální. Ale mě osobně se to taky vůbec nelíbí, pač bych to pak nedohrál. Popravdě víc jak 20 hodin už ani nechci, jelikož u toho vždycky ztratím trpělivost.

Jinak taky si říkám že docela blbost že v Mafii byly mise stejný. I když většina je na námět, někam dojedet, zastřílíš a pak zase jedeš zpátky do baru. Jenže o tom asi taková hra je... Co jinýho vymýšlet? Právě že tam každá mise byla originální... Rozmanitost...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Délka příběhu
PříspěvekNapsal: 19 srp 2010, 12:47 
Offline
Zelenáč

Registrován: 17 srp 2010, 12:51
Příspěvky: 9
já to nahodil jen jako příklad, ale ty mise se daj dělat furt, a jak řikám pro mě by to nikdy nebyla nuda pokud by ta mise byla za jinym účelem a v jinym prostředí. Samozřejmě aby to vypadalo zajímavě tak všude se musí střílet, všude se musí utíkat rychle atp, to je jasný, ale jak už sem řikal když je to pokaždý zasazený v jinym ději tak to nikdy nemůže bejt nuda.
Např. vražda nekoho v M I, pokaždý to byla vražda alepokaždý bavila, jen kvůli jinýmu prostředí, jednou parník, podruhý snipa z vězení, atp...

Jinak fanoušci lehčího olschoolu kde už teď M I je by určitě oficiální datáč uvítali. Stačí sekouknou jakej je zájem o neoficiální "datáče" který nemůžou bejt ani zdaleka tak kvalitní.

V jedničce nuda byla a velká když se v jedný misi (např bastard se štěstím) jenom jezdilo, no tak to mě fakt nebavilo... Celej ukol byl o tom někam dojet shlednou jak někdo zkouší zabít morella a pak ujíždět, asi 3x, až na závěr se něco dělo, ale to taky nebylo zrovna 2x originální.

50 hodin bylo možná trochu přehnaný ale minimálně přes 30, ale za tu dobu by se za normálních okolností stihlo hodně.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
MafiaFrum na facebooku http://mafia-forever.wz.cz - esk fan strnky o he Mafia mafia.czech-games.net
Powered by phpBB © 2009 - 2020

blackLevel designed by GrafsS, modified by JohnZ
Logo Design by papa.cassanova
Administrator JohnZ

Český překlad – phpBB.cz